Obchodní podmínky

Objednávka

Koloběžku objednejte, prosím, pomocí objednávkového formuláře, který nám bude při vašem potvrzení odeslán e-mailem. Uveďte vaši fakturační adresu, případně přesnou adresu, na kterou má být zásilka doručena, jestliže se liší od adresy fakturační. Je-li požadované zboží skladem, zásilka odchází obvykle následující den po zaslání objednávky.

Způsob platby

Platit můžete hotově při osobním odběru nebo formou dobírky při zaslání zboží prostřednictvím přepravní společnosti. Instrukce pro platbu naleznete v e-mailu, kterým Vám bude objednávka potvrzena.

Způsob doručení

Vlastní odběr

pokud to k nám nemáte daleko, doporučujeme osobní odběr požadovaného zboží. Osobní odběr doporučujeme předem domluvit telefonicky ( 608 772 116 ). Zboží bude nachystáno k vyzvednutí po zaslání potvrzujícího e-mailu, že je Vaše objednávka připravena. Zboží zde pro Vás uschováme po dobu jednoho týdne od data zaslání informačního e-mailu, po dohodě je možné dobu úschovy přizpůsobit Vašim potřebám.

Balíkem – přepravní společností Geis

Podle dodacích podmínek by měla být zásilka doručena do 2 pracovních dnů, zpravidla je vždy doručena následující den po odeslání. Přepravce vás bude o dodání informovat na vámi uvedené telefonní číslo. Při dodání od vás vybere dobírkovou částku za objednané zboží + poplatek za přepravu ( přepravné a doběrečné - cca 200 Kč ).

Pokud Vám zásilka dojde poškozená – poškozený obal, promáčení apod., vyžádejte si od přepravce sepsání protokolu o shledané závadě. Skutečnost o shledané závadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu. Na pozdější reklamaci závady, vzniklé poškozením zboží při přepravě zjištěné až mimo přítomnost přepravce není možno brát ohled.

V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u dodavatele pokud možno ihned. V případě přepravní společnosti Geis je lhůta, během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. Zásilku je nutné zachovat v původním stavu včetně obalů a výplní. Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlému vyřešení situace.

Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce. V případě, že balík přijde nekompletní či chybně vyexpedovaný, neprodleně nás informujte e-mailem. Převzetím zboží přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží. V případě, že kupující zaplatil kupní cenu, přechází na něj vlastnické právo ke zboží jeho převzetím.

Reklamace objednaného zboží

Reklamace se řídí občanským zákoníkem. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, opotřebením věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

1. O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu nejpozději do 48 hodin.
2. Uveďte jméno a příjmení, adresu, číslo Vašeho účtu ( za účelem převodu peněz v případě uznání reklamace ) a důvod reklamace.
3. Se zbožím zašlete kopii faktury.
4. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty.

Pokud bude reklamace oprávněná, bude Vám zboží vyměněno kus za kus, či vrácena finanční částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. Peníze budou poukázány na Váš účet. V případě neoprávněné reklamace Vám bude zboží zasláno zpět na náklady kupujícího. V případě nevyhovujícího zboží je po dohodě možná výměna.

Vrácení zboží

Zboží je možné bez udání důvodu vrátit nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje. O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Se zbožím musí být vrácena faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno. Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny na účet. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

1. Zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.

2. Neproběhla platba ze strany nakupujícího.


Obchodní podmínky